schilderijen van Han en John

schilderijen van Han en John
compilatie van onze schilderijen

zaterdag 9 januari 2010

John is een kanjer!!!!!!!!!!!!!

Vandaag werd er al gebeld over de schilderijen voor de tenstoonstelling "Vrijheid" en de jury nam de zeer verstandige beslissing om één van de schilderijen van John te selecteren!!!!!!!!!!!!!! Welke het is geworden horen we maandag als we de niet geselecteerde 3 schilderijen op gaan halen. Ik ben heel erg trots op mijn man en heel blij voor hem.
Wat mijzelf betreft probeer ik vrouwmoedig mijn teleurstelling te verbijten. Ik heb het in ieder geval (voorlopig?) wel gehad met schilderen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeetje zeg, wat ontzettend goed gedaan. Inderdaad heel trots op papa. Maar daar in tegen ook op mama. Ik vind het geen goeie beslissing om te stoppen vooral omdat je zo goed op weg bent.
Jouw kans komt ook wel, maar die blijf uit als je niet meer gaat schilderen. En je weet het mama, achter elke sterke man staat een nog sterkere vrouw hihi. Applaus voor jullie beiden dikke kus en knuffels

Anoniem zei

Han, niet zomaar ophouden met schilderen. Je geniet er zo van!! en je hebt ook vaak mooie resultaten.
Verwerk deze teleurstelling en richt je op libelles en zo. De fijne hand is van jou. Dat pas zo goed bij jou.

Voor John proficiat. Ik ben erg benieuwd welk schilderwerk ze hebben gekozen.

Lieve groeten Fran

Anoniem zei

Hartstikke goed van John. Ben heel benieuwd welke ze hebben gekozen, maar dat hoor ik wel.
En jij niet teleurgesteld zijn Han. Is helemaal niet nodig. Een volgende keer - met een andere jury - zit jij er misschien bij. knuf Marjorie

Anoniem zei

superrrrrrrrrrrr gedaan john,we zijn heeeeeeeel benieuwd welke het is geworden,en han prestatie voor jou dan je het zo sportief opneemt,maar had ook niet anders verwacht,jullie liefde voor elkaar is daar te sterk voor.
we horen het wel welke het is geworden.
heel veel liefs van ons allen uit vierlingsbeek
Astrid