schilderijen van Han en John

schilderijen van Han en John
compilatie van onze schilderijen

woensdag 27 januari 2010

DUO GESPREK schaduw-man / man-schaduw


CONFRONTATIE (duogesprek tussen mens en schaduw)
Links zegt de schaduw tegen de man: “al ons hele leven ben ik bij je, ik sjok achter je aan, soms loop ik voor je uit en soms mag ik naast je lopen. Maar altijd lig ik en sta jij. Daar kom ik nu tegen in opstand. Ik weet alles over jouw hele leven. Hoe zou je het vinden als ik dat eens openbaar zou maken?”
Rechts praat de man tegen de schaduw. Wat zou hij zeggen? Vindt hij het amusant of een nachtmerrie? Zegt hij: “wat leuk, dan hoef ik geen memoires meer te schrijven” of argumenteert hij met zijn schaduw om hem tegen te houden? Hier mag iedereen zijn eigen invulling aan geven.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een invulling aan dit schildery is niet moeilyk te geven,dat laat ik maar achterwege.Het schildery spreekt me wel erg aan.Ontroert me enorm.
S.

Anoniem zei

nou mama, als floffy dat eens kon. maar hij zal nu zeker en vast hele leuke en positieve dingen meedelen.
kusjes floffy en mij