schilderijen van Han en John

schilderijen van Han en John
compilatie van onze schilderijen

woensdag 23 september 2009

een opdracht uitwerken is best moeilijk

John en ik zijn uitgenodigd om deel te nemen aan IMAGO 2010, een
vijfjaarlijkse wedstrijd voor schilderkunst in West Vlaanderen.
Ieder mag 2 schilderijen inzenden over het onderwerp vijheid.
Wat ik wil gaan maken is een gevangenis (ja ja da's idd geen vrijheid) met daarin 2 gevangenen.
De ene zit ontmoedigd op zijn bank met zijn hoofd in zijn handen,
maar de ander zit ontspannen en schrijft op:
mijn gedachten zijn van mij, dat maakt me vrij!
Ik heb eerst een schets gemaakt met potlood
Nu ben ik bezig om het te gaan schilderen.

1 opmerking:

Davy zei

Jullie zijn in ieder geval zo vrij als vogels om naar hartelust te schilderen!

Liefs,
Peef