schilderijen van Han en John

schilderijen van Han en John
compilatie van onze schilderijen

donderdag 2 april 2009

Geen Hollandse meesters.........

Eén zinnetje kregen we over de telefoon te horen: "de werken zijn niet geselecteerd".
We zijn ze vanmiddag maar weer gaan ophalen. Het was een kort avontuurtje. Het was druk bij de terug te halen schilderijen.
De mevrouw, die ons eergisteren uiteindelijk toch had aanvaard voor de tentoonstelling, overhandigde ons de schilderijen met de letterlijke woorden:
"jammer dat ze niet door zijn, maar jullie zijn niet de enigen. Zo'n jury als nu heb ik nog nooit meegemaakt. Er zaten dingen bij waarvan ik dacht: dát gaat toch zeker niet door?! Maar ja, ik ben maar een amateur." Dat laatste werd er weifelend aan toegevoegd. En ze keek gegeneerd.

1 opmerking:

Anoniem zei

als deze zijn afgewezen, ben ik wel heel nieuwsgierig wat wel door is gegaan. Moeten wel ontzettend verschrikkelijk mooie kunstwerken zijn.
John en Han....voor mij zijn jullie winnaars hoor!!!!!
Marjorie