schilderijen van Han en John

schilderijen van Han en John
compilatie van onze schilderijen

zondag 19 oktober 2008

de eerste keer van Han

Ha, zeker nieuwsgierig geworden door de titel?
Nou, die eerste keer van mij slaat op de eerste keer dat ik iets van mijn schilderwerk heb verkocht.
Tijdens de open atelierdagen "Buren bij Kunstenaars" heb ik het tweeluik met de schduwen verkocht dat ik als laatste heb gemaakt. Het is te zien in het vorige bericht.
Verder waren de bezoekers vol lof over onze schilderijen, maar hielden ze de knip dicht. Maar de lof was ook heel plezant!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Han mooie tweeluik en verkoop ook leuk
Rosanne en Gaetan

Anoniem zei

Heb je schilderijen bekeken, ziet er goed uit.
Leny Marmelstein - van Unen

Davy zei

Wat heeft het tweeluik eigenlijk opgebracht? Genoeg voor een appartementje erbij? ;-)

Han en John van Nimwegen zei

Nou Davy, als appartementjes zo goedkoop zouden zijn.............
Laat maar eens weten wat jij een redelijke prijs zou vinden.

Davy zei

Nou, ik had er MINSTENS 500 euri voor gevraagd!