schilderijen van Han en John

schilderijen van Han en John
compilatie van onze schilderijen

vrijdag 16 november 2007

GEINTJE VAN HAN

Eerst had ik zin in een geintje (zie onder)
Daarna ga ik een schilderij maken van ca. 70 X 80
van een koolzaadveld.
Dus het zal nog wel even duren voordat er weer iets van mij te zien is.
Maar John is zo vreselijk actief dat er binnnkort van hem wel weer het nodige zal komen.
TEKST BIJ SCHILDERIJ:
Nou ja zeg,
ik ben hier neergelegd als een
niet zo knap, blasé meisje.
Daar ben ik mooi mee klaar!
En ik vind eigenlijk zelf dat ik best wel
leuk en knap ben
(al zeg ik het zelf)

2 opmerkingen:

Davy zei

Hahahaha, leuk idee voor een geintje!

Enne, zo productief als je echtgenoot is, DAAR is niet tegenop te schilderen, pfffffft. :-)

XXX

Unknown zei

Leuk!
Het is fantastisch dat jullie zo gedreven zijn, zo zonder lessen er helemaal voor gaan. Chapeau!

groetjes,
Sara
Oudenburg
(studente schilderkunst te Gent)