schilderijen van Han en John

schilderijen van Han en John
compilatie van onze schilderijen

zaterdag 10 november 2007

DE LAUREATEN ZIJN BEKEND

Er waren 3 laureaten te verdelen:
zeefdrukken van Lut Rossey
bronzen van Martine Hennebel
vierluik "zee" van Sabinze Dozie

Ook waren er 2 aanmoedigingsprijzen:

Roger d'Ooghe zonsondergang
Danielle Zoete bloemen in olieverf


Een greep uit de deelnemers die geen prijs hebben





Dit was de keuze van John:
Dit was de keuze van Han:


En wij zijn dus ook niet in de prijzen gevallen!




TOCH EEN LEUKE ERVARING ZO'N EERSTE TENTOONSTELLING

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtig gezicht, jullie schilderijen op een echte tentoonstelling. Dat moet toch wel heel goed voelen. Strak aan de wand, strak in de lijst. Het is dan echt meedoen in het geheel.
Ik moet zeggen zoals ze bij jullie hangen in Oostende, heeft dat zoiets warms en is dan zo van jullie.
Het zal dan ook heel anders met emoties zijn wanneer je thuis naar een schilderij kijkt of op een tentoonstelling.
Ik vind het in ieder geval prachtig wat jullie doen. Maar ik ben ook echt fan en support pur sang.!!!!!! Voor mij hebben jullie de hoofdprijs. Hoewel die sculptuurtjes waren zeer de moeite waard.
Fran

Anoniem zei

Wat leuk. Wist niet dat jullie ook thuis een tentoonstelling hadden. Lekker veel mensen waren er.
Het zal wel een hele ervaring geweest zijn om mee te doen aan de wedstrijd. Jammer dat jullie niet in de prijzen vielen, maar ook wel begrijpelijk, het is tenslotte pas de eerste keer dat jullie meededen. Carla en Elvira

Anoniem zei

Hoi vriendjes,
Jammer, dat jullie niets hebben gewonnen, maar dat komt nog wel.
Ik vind die vrouwenfiguren het mooiste. Die kant wil ik zelf ook eigenlijk op.
Marjorie

Anoniem zei

Jammer maar precies: een hele ervaring rijker! Ik vind die hoofden met kettingen errug cool by the way :-)
Davy

Anoniem zei

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad tijdens de tentoonstelling. Ik vond het schilderij van Han van het zittend meisje (Carola?) erg ontroerend en van John de rustende man. Ook fijn om naar zo'n tentoonstelling toe te werken lijkt me.
Marianne

Anoniem zei

Jullie hebben er toch maar heel mooi gehangen zeg.
Ad

Anoniem zei

Miskend talent.
Vera