schilderijen van Han en John

schilderijen van Han en John
compilatie van onze schilderijen

maandag 17 januari 2011

Gerenomeerd kunstenaar vraagt ons feedback en suggesties

Zaterdag werden we gebeld door een kunstenaar met de vraag of hij een demonstratie mag geven van een tekenfilmproject. Hij heeft dan graag van ons feedback en suggesties op zijn concept. Hij kwam bij ons uit via het project "buren bij kunstenaars" waar wij al enkele jaren aan deelnemen. We zijn erg benieuwd wat hij van ons verwacht.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

OMG, dat is toch helemaal te wauwie. Naaaaaaa,ben er ......................................................... van.
Zie je wel dat jullie volharding iets moois teweeg heeft gebracht.
Ben trotser dan trots en erg benieuwd wat hier uit gaat komen.
xjes mij

Anoniem zei

Hoi Han en John,
Wat een eer. En nog belangrijker, jullie zitten echt in de kunst- scene.
We vinden het super tof voor jullie!
Geniet ervan.
Henk en Fran

Anoniem zei

Wat leuk!!!! Een hele eer voor jullie. Tof joh.
Ik ben heel benieuwd.
Ga zo naar zijn site kijken.
Xxx Marjorie
Zo, hij is goed zeg. En hij kan veel. Vind ik hartstikke goed.

Anoniem zei

Ik zie uit naar het vervolg.
Greets Ad

Anoniem zei

Hoi luitjes,
Dat klinkt hartstikke gaaf en ik ga op Rogers site kijken!
Liefs, Davy

Anoniem zei

Hi Han & John, Da's reuzeleuk die uitnodiging. Wie weet wat er nog uit voort komt! Wat ik van hem
zag, kan hij goed schilderen en tekenen; je weet mar nooit wat je er van opsteekt. Success. Love,
Carry

Anoniem zei

ha han en john,
heel veel plezier met roger volgende week! klinkt als een mooie eer. de smurfen EN michael jackson, deze man speelt echt eredivisie.
grtz bas

Anoniem zei

Zeg die schildert wel grappige en leuke dingen.
Het is zeer speels en je moet soms twee keer kijken om te zien wat er eigenlijk geschilderd is hé
Waarom jullie; open geest.
Groetjes rosanne

Anoniem zei

ik was gisteren al even gaan zien naar de website van Roger Meert: blijkbaar een professional en grote vakman. En vanmorgen neusde ik wat rond op jullie blog. Misschien is Roger Meert op zoek naar een frisse feedback. De professionele media-wereld raast maar door, terwijl jullie via de schilderijen blijk geven van oog voor wat echt telt in het leven...
Dus zou ik zeggen: laat de feedback maar komen, zoals de ideeën voor de schilderijen ! Gaëtan

Anoniem zei

Heel veel succes met jullie feedback wat toch een hele EER moet zijn voor jullie schilders kunst.
Willy en Leo

Anoniem zei

Wowi, das gaaf!
Margriet