schilderijen van Han en John

schilderijen van Han en John
compilatie van onze schilderijen

dinsdag 22 juni 2010

Reactie van een volger

Op onze site staan momenteel 7 volgers, waarvan ik er 5 niet ken en die ook geen reacties hebben geplaatst. Nieuwsgierig als ik ben heb ik hen gevraagd hoe ze op onze site terecht zijn gekomen en wat ze van onze schilderijen vinden.
Hierop kregen we deze fantastisch leuke reactie van Hélène:

Hallo Han en John, hoe ik er terecht ben gekomen! Toeval: ik was er niet naar op zoek, ik fietste door wat blogs, en in een rijtje opzij ergens, geen idee waar het was, ik denk een site over kleding - tasjes ofzoiets naaien - daar stond jullie "link".
jullie schilderijen zijn PRACHTIG!!!
Het kleine meisje - dansend drieluik, is mijn favoriet!
Hartelijke groetjes uit Rhauderfehn - Duitsland, http://helenesite.nl
ik stuur dit mailtje nog aan mijn schoonzusje Marijke in Maastricht, zij schildert ook, kan ze ook jullie site bekijken, zal ze vast mooi vinden.

Hartelijk dank Hélène voor deze lieve reactie!

2 opmerkingen:

Davy zei

Weer een volger 'ontlurkt'; altijd leuk zulke reacties!
Goed weekend lieve mensen!

Anoniem zei

Hoi Han en John,
In navolging van mijn schoonzusje Hélène uit Rhauderfehn (Duitsland) wil ook ik me even bekendmaken als volger van jullie blog.
Ik heet Marijke en woon in Maastricht.
Ik ben beginnend schilder en vind het leuk dat ik bij jullie kan meegenieten van de mooie creaties.
Veel schilder ik nog niet en dat komt vooral om dat ik lichtelijk (heel erg) verslaafd ben aan mijn peeceetje en daar veel (teveel) tijd op doorbreng.
Ik hou wel van de stijl van jullie schilderwerk en ben blij dat ik volger ben geworden.
Wil jullie nog veel succes wensen met alles wat er nog op doek van jullie zal verschijnen.
Vriendelijke groeten,
Marijke