schilderijen van Han en John

schilderijen van Han en John
compilatie van onze schilderijen

maandag 14 januari 2008

Geen landschap maar een "zeeschap"


Ik wilde aan een koolzaadveld beginnen, maar toen ik voor het lege doek stond had ik opeens geen zin om een landschap te schilderen.
Dus ben ik nu begonnen aan een ietsepietsie abstract "zeeschap". Het is met acryl geschilderd, maar aangezien we onlangs olieverf hebben gekregen wil ik dat er ook in verwerken.
GEEF EENS ADVIES OF IK DAT MOET DOEN


Dit koolzaadveld wilde ik eigenlijk in het groot schilderen. Dat komt de volgende keer dan wel.

3 opmerkingen:

Davy zei

Ik vind het schilderen met olieverf erg leuk, maar het duurt een eeuwigheid eer het goed droog is. Gewoon doen waar je zin in hebt hoor! Het is JOUW feestje/zeeschap!

Anoniem zei

succes met het koolzaadveld.Prachtig!
Gr. Fran

Anoniem zei

Ben het helemaal met Davy eens. En terwijl het staat te drogen werk je toch even aan een ander doek. Kan alles ondertussen even bezinken. In noodgevallen zet er de haardroger op. Zie uit om de combinatie acryl en olie te zien. Mixed media met desnoods wat zeezand. Of is dat niet het idee.