schilderijen van Han en John

schilderijen van Han en John
compilatie van onze schilderijen

zaterdag 14 juli 2007

MANIFESTATIE "BUREN BIJ KUNSTENAARS"



In ons atelier in Oostende nemen wij op 19, 20 en 21 oktober 2007 deel aan de

manifestatie
"buren bij kunstenaars".

Deze manifestatie wordt georganiseerd door de provincie West Vlaanderen en is bedoeld om mensen kennis te laten maken met kunst in hun naaste omgeving.


kijk voor alle schilderijen op http://s23.photobucket.com/albums/b399/hnimwegen/?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat zijn de schilderijen weer mooi geworden! Ik ben ben zo benieuwd wat anderen van jullie schilderijen vinden want ze zijn echt goed dat meen ik serieus.
Marjolein

Anoniem zei

Wat hebben jullie al veel geschilderd zeg. Ongelooflijk. Er zitten hele mooie dingen tussen. Mijn complimenten hoor.
Marjorie

Anoniem zei

Mooie schilderijen hebben jullie gemaakt. Ik wist niet dat jullie zoveel talent hadden daarvoor. Maar ze zijn prachtig. Ik hoop ze eens in het echt te zien en jullie ook weer eens. Ankie

Anoniem zei

heb er een paar in t echt gezien en vind ze dan nog beter naar voren komen dan als je ze zo op internet ziet. dat zulen andere mensen op de open dagen vast ook wel zeggen. veel succes met wat nog komen gaat. groetjes ann marie

Ankie zei

De schilderijen zijn prachtig. Die met de meisjes vind ik het mooist, want daar herken ik de meiden in.

Compliments,
Ankie

Davy zei

Sjaak en ik komen jullie werken in september bewonderen. Een soort van privé pre expo ;-)